webdesign & development

Voor Otentic Perfumes hebben we een responsive webshop in Woocommerce gebouwd, die aansluit bij de nieuwe huisstijl. We hebben de webshop zo ontworpen dat bezoekers een prettig gevoel krijgen; gebruikerservaring wordt steeds belangrijker voor online succes! Natuurlijk hebben we er ook voor gezorgd dat de webshop makkelijk te vinden is in Google. Een mooie website is immers nutteloos als je hem niet kunt vinden, toch?

branding & strategy

video

Videomarketing wordt soms te makkelijk aan de kant geschoven als communicatiemiddel bij brand marketing. Ten onrechte! Sterker nog, video content is hard op weg om de krachtigste contentmarketingtool te worden. Dat komt omdat video’s, gif’s en cinemagraphs een zeer effectieve methode zijn om je publiek zich te laten identificeren met jouw merk. Een goede video vertelt een verhaal: het toont de ware aard van je merk en maakt het menselijker, persoonlijker, sympathieker. Met een video kun je ook emoties oproepen bij je publiek: verras ze, maak ze enthousiast, laat ze lachen! Aangezien niets zo overtuigend is als emotie, is het waarschijnlijker dat mensen je product kopen als ze zich verbonden voelen met je merkidentiteit. En als ze zich verbonden voelen, blijven ze hangen. Daarom heb je ‘sticky’ video content nodig die mensen graag willen delen met anderen.

brand activation

 

Merkactivatie draait om het creëren van interactie met consumenten. We doen dit door hen in contact te brengen met de producten van het merk. Zo stimuleren we interesse en loyaliteit. Otentic Perfumes hebben we geholpen om verschillende merkactivaties te lanceren, zoals samplingcampagnes en het openen van pop-up stores.

photography

Afbeeldingen roepen emotie op. Daarom brengt goede fotografie een merk echt tot leven. Wist je dat emotie vaak een bepalende factor is bij een besluit tot aankoop? Samen met Otentic kijken we welk verhaal of welke emotie een foto moet overbrengen op de doelgroep. Op deze manier zorgen we voor de perfecte foto’s voor hun campagnes, website, sociale media en andere merkuitingen.

 

“Most things in life are moments of pleasure and a lifetime of embarrassment; photography is a moment of embarrassment and a lifetime of pleasure.”

— Tony Benn 

social media & advertising

Het valt niet te ontkennen: sociale media kunnen niet langer worden genegeerd als het gaat om marketing. Het heeft voor altijd de manier veranderd waarop mensen interacteren en communiceren met merken en bedrijven. Via sociale media presenteren we het merkverhaal van Otentic Perfumes en gaan we de dialoog aan met de doelgroep. Om de gewenste doelgroep te bereiken, bieden we ook sociale advertenties voor Otentic. Met specifieke targeting zien de juiste mensen de juiste boodschap op het juiste moment.

content strategy & creation

Een content marketingstrategie geeft richting aan je merk en dwingt je om na te denken. Wie ben je, wat doe je, waarom doe je het? Met storytelling gebruiken we de antwoorden op deze vragen om het persoonlijke verhaal van je merk samen te stellen. Door tastbare en inspirerende verhalen krijgen potentiële klanten een idee van wie je echt bent. Zo creëren we een levendige merkervaring. Otentic Perfumes heeft een mooi en rijk verhaal te vertellen. Het verhaal neemt je mee naar andere tijden en plaatsen, en laat je in contact komen met de droom van de maker. Deze droom weerklinkt in onze citaten, afbeeldingen, video en kleurrijke geurbeschrijvingen, waardoor je de parfums bijna kunt ruiken!

graphic design & dtp

Sterk grafisch ontwerp is essentieel voor een ‘sticky’ contentmarketing! Het zorgt voor een samenhangend merkbeeld en vertegenwoordigt de waarden van je merk. We ontwerpen en creëren voor Otentic Perfumes een verscheidenheid aan visuele merkelementen voor verschillende doelstellingen: van online campagnes en promoties tot merkbrochures en kaarten.

All our work
dailysirup is also available in english! Go   Cancel