web design & development

 

 

Voor UNG Cosmetics hebben we een webshop in Woocommerce ontworpen en gebouwd. De stijl sluit naadloos aan op de strakke en minimalistische merkrichtlijnen van UNG. We hebben de webshop zo ontworpen dat bezoekers een prettig gevoel krijgen; gebruikerservaring is immers steeds belangrijker voor online succes! Natuurlijk hebben we er ook voor gezorgd dat de webshop makkelijk te vinden is in Google. Een mooie website is immers nutteloos als je hem niet kunt vinden, toch?

content strategy & creation

Het verhaal van UNG gaat over ‘forever young at heart’ zijn. UNG, Deens voor jong, is een Nederlands make-upmerk dat je helpt om je eigen natuurlijke schoonheid te accentueren en te verbeteren, voor een betoverende look. Daily Sirup helpt UNG Cosmetics om deze boodschap naar de gewenste doelgroep te brengen. De merkidentiteit is verweven in alle tutorials, video’s, beautyshots, productshots en andere copy die we maken, voor een zo sterk mogelijke merkbeleving.

social media & advertising

Zoals je vast wel vermoedt, kunnen we niet meer om sociale media heen bij het ontwerpen van een marketingstrategie. Sociale media hebben voor altijd de manier veranderd waarop mensen interacteren en communiceren met merken en bedrijven. UNG Cosmetics is bijzonder geschikt voor social marketing: het is een mooi en visueel merk dat zich uitstekend leent voor het creëren van tastbare en inspirerende verhalen en afbeeldingen om te delen. Deze sociale inhoud vertelt het publiek het merkverhaal over wie UNG echt is. Het is dit verhaal dat ervoor zorgt dat mensen zich willen verbinden met het merk. Een groot voordeel van social marketing is dat je een directe dialoog met je doelgroep kunt aangaan.

photography

Voor een make-upmerk is goede make-upfotografie essentieel. Het is belangrijk om de echte kleuren en texturen van de producten te laten zien. We hebben dit bereikt door foto’s van de producten zelf te gebruiken, in plaats van digitale kleurcodes (hex-waarden).

 

 

Daily sirup helpt UNG bij alle product- en beautyshots om de boodschap vast te leggen dat UNG er is voor vrouwen van alle leeftijden en alle huidtinten. De merkidentiteit staat altijd voorop, dus bij het creëren van visuele elementen houden we continu rekening met de strakke en minimalistische uitstraling van UNG.

All our work
dailysirup is also available in english! Go   Cancel