Hoe team Bliss hun werkgeversverhaal vertelt door recruitment marketing en tegelijk nieuwe consultants aantrekt.
De vraag
Bij Bliss – hét consultancybureau voor verandertrajecten – werk je aan verandervraagstukken van tal van organisaties. Hun klantportfolio bestaat inmiddels uit grote namen. Bliss is daarom altijd op zoek naar nieuwe veranderaars: van junior tot senior. Het marketingteam heeft ons benaderd om Bliss als aantoongevende werkgever op de kaart te zetten, waarbij oog voor persoonlijke ontwikkeling hoog in het vaandel staat.
De oplossing
Bij Bliss ben je de engineer van je eigen bestaan. De focus ligt op jouw groeipad en ontwikkeling. Bliss gelooft dat hiermee het werkplezier toeneemt, en daarmee de resultaten van het werk. Met deze boodschap gingen wij aan de slag om een recruitment campagneconcept te ontwikkelen dat resoneert bij hun ideale veranderaars. Vervolgens hebben wij de werken-bij pagina geoptimaliseerd en de vacatureteksten aangescherpt. Via diverse targeted LinkedIn campagnes hebben we ten slotte de ideale Bliss klanten weten te bereiken.
Het resultaat
Door de enthousiaste en eigen boodschap te delen, is dit zeer geslaagd geweest en dit is ook te zien in het resultaat. De campagnes liepen heel goed en leverden mooie resultaten op in termen van verkeer, tijd doorgebracht op de vacaturepagina’s en het aantal sollicitanten. Al snel ontvingen wij het positieve nieuws dat alle functies vervuld waren. En dat is waar we het voor doen!
Bliss