/No place like home

/Menukaart

/Ons eigen topteam

/Kom in contact

KlusHeeren

Met pensioen, maar nog niet klaar met werken.

Over dit project

 

Uitbreiding van het team met LinkedIn wervingscampagnes

 

De vraag

KlusHeeren (sinds 2024 verder als ZilverWerkt) gelooft in een samenleving waarin doorwerken na je pensioengerechtigde leeftijd normaal is. Zij verbinden bedrijven en doorwerkers op een persoonlijke, flexibele en efficiënte manier. Voor de uitbreiding van hun eigen team hebben ze de hulp van dailysirup ingeschakeld.

 

De oplossing

Om de reguliere wervingsinspanningen van KlusHeeren te versterken en het bedrijf op de kaart te zetten als aantrekkelijke werkgever, heeft dailysirup een werken-bij pagina ontwikkeld die in één oogopslag duidelijk maakt waarom jij echt bij KlusHeeren zou willen werken. Persoonlijk, authentiek en to-the-point. What you mee is what you get zeg maar. Via een targeted LinkedIn wervingscampagne bereiken we de gewenste kandidaten.

 

Het resultaat

De campagne heeft gezorgd voor leads én de juiste match. En dat is waar we het voor doen!

 
Klant

KlusHeeren

Categorie
Concept, Werken-bij website, Wervingscampagne

Getriggerd? Geïnspireerd? Klaar om aan de slag te gaan?

Tijd voor actie. Maak ook jouw organisatie onweerstaanbaar. Plan vrijblijvend een call met ons in. Vinden we leuk.