/No place like home

/Menukaart

/Ons eigen topteam

/Kom in contact

Team Bolster

Over dit project

 

Aantrekken van gewilde consultants door LinkedIn wervingscampagnes

 

De vraag

Veel strategy & leadership consultants worden vaak naar de grote bekende corporates toegetrokken. Dus hoe boks je op tegen deze grote jongens en laat je zien dat je, als consultant boutique, werknemers juist heel veel te bieden hebt qua persoonlijke ontwikkeling en groei in je carrière?

 

De oplossing

Team Bolster heeft dailysirup gevraagd om campagnecontent te ontwikkelen én een LinkedIn wervingscampagne voor hun uit te voeren. Zij wilden hun boodschap “challenging the traditional world of strategy consulting” duidelijk overbrengen op hun ideale doelgroep en daarmee de juiste sollicitanten aantrekken. Om eerst de sfeer te komen proeven op kantoor en kennis te maken met het team, werd er een masterclass georganiseerd.

 

Het resultaat

Binnen twee weken tijd waren de masterclasses volgeboekt en had team Bolster de gelegenheid om uitgebreid kennis te maken met potentiële kandidaten in een ontspannen setting.

 

“Bij een LinkedIn campagne draait het om de resultaten. Die resultaten heb ik met dailySirup ruimschoots behaald. Fijn bureau om mee te werken, ze denken mee en geven voldoende ruimte voor je eigen inbreng. Concept, design, inrichting van de campagnes, betalingen bij LinkedIn en rapportages, alles perfect geregeld.” 

 

Marije de Jager – marketing manager

Paragraaf

Paragraaf

 

 

Klant

Team Bolster

Categorie
Concept, Employer branding strategie, Wervingscampagne

Getriggerd? Geïnspireerd? Klaar om aan de slag te gaan?

Tijd voor actie. Maak ook jouw organisatie onweerstaanbaar. Plan vrijblijvend een call met ons in. Vinden we leuk.