Aantrekken van gewilde consultants door LinkedIn wervingscampagnes
De vraag
Veel strategy & leadership consultants worden vaak naar de grote bekende corporates toegetrokken. Dus hoe boks je op tegen deze grote jongens en laat je zien dat je, als consultant boutique, werknemers juist heel veel te bieden hebt qua persoonlijke ontwikkeling en groei in je carrière?
De oplossing
Team Bolster heeft dailysirup gevraagd om campagnecontent te ontwikkelen én een LinkedIn wervingscampagne voor hun uit te voeren. Zij wilden hun boodschap “challenging the traditional world of strategy consulting” duidelijk overbrengen op hun ideale doelgroep en daarmee de juiste sollicitanten aantrekken. Om eerst de sfeer te komen proeven op kantoor en kennis te maken met het team, werd er een masterclass georganiseerd.
Het resultaat
Binnen twee weken tijd waren de masterclasses volgeboekt en had team Bolster de gelegenheid om uitgebreid kennis te maken met potentiële kandidaten in een ontspannen setting.
“Bij een LinkedIn campagne draait het om de resultaten. Die resultaten heb ik met dailySirup ruimschoots behaald. Fijn bureau om mee te werken, ze denken mee en geven voldoende ruimte voor je eigen inbreng. Concept, design, inrichting van de campagnes, betalingen bij LinkedIn en rapportages, alles perfect geregeld.”
Marije de Jager – marketing manager
Paragraaf
Paragraaf
Team Bolster