Alle vacatures ingevuld.
De vraag
VelopA, marktleider in fietsparkeeroplossingen en straatmeubilair, is volop in beweging. Dit mooie MKB-bedrijf groeit hard. Dus het werd tijd voor uitbreiding en dus meer medewerkers. Voor dit vraagstuk riepen ze onze hulp in en wij hielpen hen maar al te graag bij deze uitdaging. De HR-afdeling klopt regelmatig bij ons aan om hun te helpen bij het promoten van hun vacatures.
De oplossing
Om de reguliere wervingsinspanningen van VelopA te versterken en het bedrijf op de kaart te zetten als aantrekkelijke werkgever, heeft dailysirup diverse wervingsconcepten en campagne content ontwikkeld. Via targeted LinkedIn wervingscampagnes bereiken we per vacature de gewenste kandidaten.
Het resultaat
De campagnes liepen heel goed en leverden mooie resultaten op in termen van verkeer, tijd doorgebracht op de vacaturepagina’s en het aantal sollicitanten. Al snel ontvingen wij het positieve nieuws dat alle functies vervuld waren. Maar daar stopte het niet. Ondertussen hebben we via campagnes nog meer nieuwe medewerkers aangetrokken voor VelopA. Bovendien blijven we naast campagnes ook volop inzetten op doorlopende contentmarketing.
“Onze samenwerking met dailysirup is gebaseerd op duidelijke afspraken. Dat geeft continuïteit. Binnen dit kader tonen ze veel initiatief, is men proactief en werkt men zelfstandig aan de deliverables. De samenwerking geeft het gevoel alsof je een extra medewerker tot je beschikking hebt in plaats van het bekende ‘vaste aanspreekpunt’ bij een extern bureau. We zijn blij met de inmiddels jarenlange samenwerking.
Siegfried de Ruijter – marketing manager VelopA
VelopA