online groeiplan
020 - 261 93 82
Whatsapp
Laan van Kronenburg 14 
1183AS Amstelveen

De Vitaliteitsfabriek

nieuw logo, nieuwe huisstijl, nieuwe website.

Hoe val je op als nieuwkomer in de markt voor vitaliteitstrainers? Dailysirup heeft voor De Vitaliteitsfabriek een frisse en krachtige huisstijl ontwikkeld die past bij wie Vincent is en zijn gedachtegoed. Het uitgangspunt van De Vitaliteitsfabriek is om vitaler en krachtiger in het leven te staan. Dit hebben we gevisualiseerd door een pulserende hartslag te verwerken in het logo.

Alle huisstijl elementen, zoals het logo, het kleurenpalet, de typografie, de beeldtaal en de tone of voice hebben we samengevat in een brand guide. Brand guidelines helpen je om consistent te blijven communiceren als merk. Over hoe je merk eruitziet, hoe je merk aanvoelt en hoe je merkt klinkt.

De nieuwe huisstijl hebben we uitgewerkt in een visitekaartje, power-point en een webdesign. Vervolgens hebben wij voor De Vitaliteitsfabriek de website in WordPress gebouwd volgens het webdesign.

iets moois
creëren samen?

envelopephonecrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram