online groeiplan
020 - 261 93 82
Whatsapp
Laan van Kronenburg 14 
1183AS Amstelveen

content strategie & contentcreatie.

Het verhaal van UNG gaat over ‘forever young at heart’ zijn. UNG, Deens voor jong, is een Nederlands make-upmerk dat je helpt om je eigen natuurlijke schoonheid te accentueren en te verbeteren, voor een betoverende look. Daily Sirup helpt UNG Cosmetics om deze boodschap naar de gewenste doelgroep te brengen. De merkidentiteit is verweven in alle tutorials, video’s, beautyshots, productshots en andere copy die we maken, voor een zo sterk mogelijke merkbeleving.

fotografie.

Voor een make-up merk is goede make-up fotografie essentieel voor de productbeleving. De klant wil de echte kleuren en texturen van de make-up kunnen zien. We hebben dit bereikt door foto’s van de producten zelf te gebruiken, in plaats van digitale kleurcodes (hex-waarden).

Dailysirup helpt UNG bij alle product- en beautyshots om de boodschap vast te leggen dat UNG er is voor vrouwen van alle leeftijden en alle huidtinten. De merkidentiteit staat altijd voorop, dus bij het creëren van visuele elementen houden we continu rekening met de strakke en minimalistische uitstraling van UNG.

webdesign & web development.

Voor UNG Cosmetics hebben we een webshop in Woocommerce ontworpen en gebouwd. De stijl sluit naadloos aan op de strakke en minimalistische merkrichtlijnen van UNG. We hebben de webshop zo ontworpen dat bezoekers een prettig gevoel krijgen; gebruikerservaring is immers steeds belangrijker voor online succes!

Natuurlijk hebben we er ook voor gezorgd dat de webshop makkelijk te vinden is in Google. Een mooie website is immers nutteloos als je hem niet kunt vinden, toch?

social media.

Sociale media hebben voor altijd de manier veranderd waarop mensen interacteren en communiceren met merken en bedrijven. UNG Cosmetics is bijzonder geschikt voor social marketing: het is een mooi en visueel merk dat zich uitstekend leent voor het creëren van tastbare en inspirerende verhalen en afbeeldingen om te delen. Deze sociale inhoud vertelt het publiek het merkverhaal over wie UNG echt is. Het is dit verhaal dat ervoor zorgt dat mensen zich willen verbinden met het merk. Een groot voordeel van social marketing is dat je een directe dialoog met je doelgroep kunt aangaan.


iets moois
creëren samen?

envelopephonecrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram