online groeiplan
020 - 261 93 82
Whatsapp
Laan van Kronenburg 14 
1183AS Amstelveen

content strategie & contentcreatie.

Puur van huis uit. Vanuit deze heldere gedachte ontwikkelt en produceert Webecos al 60 jaar huidverzorgende en huidverbeterende cosmetica. Elementary Skincare is eerlijke cosmetica die gebruik maken van pure ingrediënten, waarvan aangetoond is dat ze helpen het herstellend vermogen van de huid stimuleren. Dailysirup helpt Webecos om deze puurheid, eerlijkheid en frisse karakter te vertalen naar een onderscheidende contentstrategie en passende content. De merkidentiteit is verweven in alle fotografie, advertenties, copy en andere communicatiemiddelen die we maken, voor een zo sterk mogelijke merkbeleving.

fotografie.

In de wereld van vandaag draait alles om afbeeldingen. Fotografie is belangrijker dan ooit voor merken om contact te maken met hun publiek, vooral op sociale media. De merkstijl van Webecos Cosmetics is puur en clean. Daarom hebben wij met frisse, natuurlijke beelden foto’s gemaakt die passen bij de identiteit.
Bij Webecos draait alles om Elementary Skincare. Hun actieve ingrediënten zijn vrijwel uitsluitend afkomstig uit natuurlijke bronnen. Dailysirup brengt dit principe en merkgevoel tot leven door door bij de fotografie gebruik te maken van steen, mos, hout, echte ingrediënten, planten of andere natuurlijke materialen.

webdesign & web development.

Dailysirup heeft voor het oer-Hollandse skincare merk Webecos een nieuwe webshop gebouwd in Woocommerce. Uitgangspunt is dat klanten binnen het ruime aanbod aan gezichtsverzorging eenvoudig en met een vertrouwd gevoel het skincare product kunnen vinden dat geschikt is voor zijn of haar huidtype.
De productdetailpagina’s zijn volledig op maat gemaakt om de klant zo goed mogelijk te informeren over een product en daarmee de conversie te stimuleren. Naast snelheid, zoekmachine- en gebruiksvriendelijkheid, hebben we een webshop ontworpen die recht doet aan de pure, natuurlijke en onderscheidende merkidentiteit van Webecos Cosmetics.

social media.

Consumenten besteden 2 uur per dag aan social media. Voor een groot deel op hun telefoons. Hoe zorg je er nu voor dat je als merk opvalt? Door een sterke en onderscheidende identiteit te creëren. Dailysirup heeft voor Webecos een Instagram strategie en een visuele identiteit uitgewerkt die aansluit bij de overkoepelende merkbeleving en bij de doelgroep die het merk voor ogen heeft. Je merkverhaal delen via social media? Instagram stories is een uitstekende manier om als merk je verhaal te vertellen. Doordat Instagram de stories als een slideshow afspeelt, is het uitermate geschikt voor storytelling.

print.

Advertenties kunnen een goede manier zijn om meer bekendheid te creëren, waar je ook bent. Dailysirup helpt Webecos bij het opmaken van advertenties met een consistente branding en heldere boodschap. Zorg ervoor dat je doelgroep zich herkent in je boodschap en neem ze mee in jouw wereld.

iets moois
creëren samen?

envelopephonecrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram